Nu så

Nu ligger inte bollen hos mig längre. Anställningsintervju #2 är avklarad. Jag hoppas-hoppas-hoppas att jag lyckades charma dem (igen, det gick ju bra förra veckan!)! Fick någon fråga där som jag inte var riktigt förberedd på, men jag hoppas att svaret jag svamlade ihop var tillräckligt. Jag tror inte en enda fråga i en intervju på 75 minuter kan stjälpa så mycket faktiskt. Om ca två veckor vet jag svaret. Hoppas-hoppas-hoppas! Efter intervjun mötte jag upp J som jobbar på det företaget där jag hoppas bli anställd. Vi gick ett kvarter bort och fikade och snackade strunt. Träffar honom allt för sällan så det var kul. Hoppas vi blir kollegor nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0