Lidingö Ultra

Jag är en velig typ. Det vet nog de som känner mig väldigt väl. Nu i helgen var det tänk att jag skulle springa Kungsholmen runt, en halvmara. Eller kanske Spring Cross, 12 km terräng. Men absolut inte att jag skulle ge mig på Lidingö Ultra - det var jag ju verkligen inte redo för. Gissa vad jag nu är anmäld till? Jo - Lidingö Ultra. Och gissa hur långt loppet är? Jo 50 kilometer. Femtio tusen meter. Helt galet! Har jag tränat då? Nja jag har förvisso sprungit mycket här under senvintern och våren, men mitt första långpass sprang jag för bara två helger sen. Då sprang jag 24 km. Och i söndags sprang jag 35. Men jag vet att jag klarar 50, jag vet jag vet jag vet! Ingenting är omöjligt om man bara vill det tillräckligt mycket. Och jag vill verkligen springa 50 km på lördag, och därför kommer jag att lyckas också. Folk omkring mig tycker jag är galen, och jag är nog beredd att hålla med. Men som jag brukar svara - man får ju ostkaka när man kommer i mål! :D

Bansträckning ser ni nedan:


Håll tummarna för okej väder är ni snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0