Nu ligger den ute

Min fina fina bil är ute på annons nu. Det känns lite trist! La in annonsen strax före fem i eftermiddags och för 45 minuter sen ringde första spekulanten. Han ska titta på bilen imorgon, vilket är bra, men jag vet att han kommer försöka pruta järnet. Han frågade på telefon varför priset var så högt för en så pass gammal bil. Tja sa jag, det är ju där priserna ligger om du kollar på bilvärderingssajter och andra bilannonser på likadana bilar. Jag vet att jag är världens sämsta försäljare! Givetvis har jag en liten prutmån på bilen också, men det kan till och med jag hålla tyst om trots att jag inte kan ljuga för fem öre. Önska mig lycka till imorgon nu! Vore så gött om jag kunde bli av med bilen snabbt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0