Bild från förra veckan

Här kommer en bild på mig från förra veckans provlöpning av 1912/2012 års marathonbana. Bilden är hämtad ur ett bildspel som finns på den här sidan. Det ser ut som att vi går och pustar på bilden. Det var verkligen helt extremt varmt första 10-15 kilometrarna.




På mig har jag (uppifrån och ner): löparkeps från Under Armour, underställs-/löpartröja från Kari Traa (superskön!), vätskebälte från Nathan, pulsklocka Garmin Forerunner 310XT, löparkjol från Puma. Skor och strumpor syns inte i bilden men det är Asics Gel Numbus 11 med ett par löparstrumpor från Seger. Och ganska så mycket skavsår. Därför har jag beställt nya skor nu, borde komma vilken dag som helst.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0