Blogg.se suger

Här hade jag skrivit en lång text om gårdagens prestation i Bellmanstafetten, men när jag ville lägga in en bild så försvann allt jag skrivit! Jag sprang i alla fall de 5 kilometrarna på 21:22 vilket var nytt PB men 22 s från mitt mål. Jag är jättenöjd ändå med min prestation för det är en bra tid och jag har känt mig rejält risig senaste veckan. Mitt lag var bara tredje bäst av företagets 4 lag, men vi var ändå topp 15, och med ett toppat lag (där jag fått vara med som företagets snabbaste tjej) hade vi enligt redovisade sträcktider kommit TVÅA i mixedklassen. Grymt bra sprunget av oss!

Kommentarer
Postat av: jempa

jag har testat en del maybelline mascaror, men dom har varit så smuliga. Fast kanske den nya rosa e bra då alltså, har kikat lite på den men köpte en liknande fast svart istället. Men den var urusel :/



Sen spelar det nog roll vad man har för sorts fransar och vad man vill ha ut av mascaran också, e nog rätt olika de där från person till person. Men alltid bra med lite tips på nya grejjer! =)

2010-09-10 @ 19:58:54
URL: http://jempas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0