Så där ja!

Nu har jag tränat och fått i mig riktig mat, så nu känner jag mig som en människa igen! Innan, ja då var det lite mer som en snigel ungefär. Lååååångsam och seg och geleaktig. Märktes under träningspasset att jag inte tränat gympa på länge, och framför allt att jag inte är van vid att träna inomhus. Hade inte riktigt krafter att ge allt som jag brukar. Jag tyckte i alla fall att jag märkte effekt av astmasprejen, hostade inte så mycket som jag kan göra ibland.
.
Till middag blev det stekt laxfjäril med pasta och en sås på creme fraiche, hackad spenat och sockerärter. Passade också på att göra mig en chevrètoast. Hade tänkt göra det på festen i fredags men det blev inte av, och vi blev så mätta ändå av pajerna och kladdkakan.
Nu ska jag fortsätta ignorera att jag har en massa god choklad i skåpet (fick av mina gäster i fredags, tack så mycket!) och istället gå och duscha. Kanske tar en liten slurk glögg sen. Men absolut inte choklad. Den får vänta till efter jul. Hoppas S ringer sen också. Han sitter fast i Ängelholm, flygplanet har pajat. Jag är glad att det inte hände i luften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0