It's gone!

I förrgår kväll fick jag ok av S (jag hade iofs redan bestämt mig), men sen glömdes det bort lite. Igår efter jobbet kom jag mig äntligen för och tog bort den. Så nu är jag helt piercingfri. Det känns inte konstigt alls faktiskt. Trodde det skulle kännas konstigt i munnen, tomt, men nej. Skönt! :)

Min astmamedicin verkar funka förresten. Jag märker det inte direkt själv, men mina medjoggare säger att jag hostar betydligt mindre nu. Woho! Igår var det Friskis & Svettis crosstraining, dvs utomhusträning i grupp där vi varvar distanslöpning med intervaller/rusher och styrketräning (mest core). Intervallerna kändes jättebra, men sen stumnade benen totalt sista två km. Kanske inte så konstigt, det blev 11 km totalt igår varav ganska mycket högpuls. Jag cyklade till och från träningen (ca 6-8 km) och dessutom sprang jag ganska hårt i måndags och var på gympa i söndags. Nu blir det 1-2 dagar vila, ska sikta på ett lugnt långpass torsdag eller fredag. Jag har plockat fram min bok om löpning och sett att fått min dos av högpulsträning för den här veckan och att jag bör varva med lugnare pass (typ prattempo) så jag ska väl försöka med det. Även om jag är himla dålig på att springa långsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0