Full rulle

Det är ganska busy denna veckan. Idag var det löpning på morgonen och astmaläkaren på förmiddagen. Efter jobbet ska jag åka och handla inför min fest på fredag. Sen har jag ridlektion kl 20.40.

Imorgon är det konferens hela dagen, och JAG ska hålla i ett av föredragen! Gulp! Jag blir borta hela dagen och räknar med att vara helt slut när jag kommer hem. Måste övaövaöva på min presentation...!

På torsdag har jag ridlektion kl 18 och efter det ska jag baka och förbereda inför festen. Vill också försöka hinna med ett träningspass (löpning).

På fredag är det fest hos mig! Direkt efter jobbet ska jag hem och förbereda maten och ställa iordning samt svida om. Det kommer över lite folk, jag vet inte hur många. Vi ska dricka glögg (och lite annat) och förhoppningsvis ha en riktigt trevlig kväll. Hoppas också att grannarna håller sig lugna. Jag har faktiskt inte haft fest en enda gång sen jag flyttade in i januari, så de borde inte vara alltför gnälliga. Men tanten under hör tydligen ganska mycket när jag går omkring i lägenheten så jag är lite orolig. Tack och lov är det mest gulliga pensionärer i mitt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0