Dålig dag



Idag vill jag bara gå i ide. Krypa ner under täcket, lägga kudden över huvudet och bara gömma mig från världen.

Jag har lite problem som jag borde ta itu med men jag är inte tillräckligt stark för att göra det och tänker hellre att det kan nog lösa sig om jag bara låter tiden gå. Jag behöver kanske inte agera till max. Det kanske räcker att bara ta upp sakerna till diskussion med dem det berör. Jag hoppas. Jag upplever att en stor del av problemen grundas i omognad och jag hoppas innerligt att mognaden faktiskt ska infinna sig snart. Men det är nog dumt att gå och hoppas. Jag har gjort det så många gånger förut och det har aldrig hänt. Jag är mycket vilsen just nu. Jag vet inte vad jag vill eller vad jag måste göra. Allt är med andra ord precis som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0