Choklad



Förra fredagen bestämde jag mig - nu blir det godisuppehåll fram till julafton. Det var på tiden. Jag förväntar mig inte några synliga kroppsliga resultat eller så men jag hoppas att sötsuget ska minska genom detta. Dessutom kommer jag kunna spara en del pengar eftersom jag skaffat mig ganska dyra godisvanor på sistone. Choklad ska det vara, fiiin choklad. Oftast Lindts chokladkakor eller Premiyum chokladpraliner i lösvikt. Men nu har jag alltså inte ätit choklad på nästan 10 dagar, och även om det går bra för det mesta så är det inte alltid helt enkelt. Igår var jag och S och storhandlade. S köpte en chokladbit men jag var stark och stod emot. S valde en Toblerone, delvis eftersom jag är allergisk mot nötter, så att jag inte skulle kunna tigga av honom. Haha! Min pojkvän är min klippa i allt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0